Splošni pogoji poslovanja
Jezik pogodbe
Pogodba o nakupu izdelkov se lahko sklene izključno v slovenskem jeziku.
Pritožbeni postopek
Potrošnik lahko vse ugovore, pripombe, zahtevke ali pritožbe v zvezi z opravljenimi storitvami ali dobavljenim blagom poda pisno na naslov podjetja:Gibon d.o.o., Plemljeva 8, 1210 Ljubljana-Šentvid, ali na elektronski naslov: info@manzara.si.
Podjetje bo vsako pritožbo potrdilo in jo obravnavalo v skladu z določbami Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1).
Podjetje se zavezuje, da bo na popolno pritožbo potrošnika odgovorilo najpozneje v 8 dneh po njenem prejemu, oziroma ga v tem roku obvestilo o razlogih za morebitno podaljšanje roka reševanja pritožbe ter navedlo predviden rok za končno rešitev.
Če obstoj nepravilnosti ni sporen, bo podjetje brez odlašanja, najkasneje v 8 dneh od prejema pritožbe, ugodilo zahtevku potrošnika. Če obstoj nepravilnosti ni nedvoumen, bo podjetje potrošnika v enakem roku pisno obvestilo, ali pritožbo sprejema, zavrača ali predlaga rešitev.
Če se potrošnik s prejetim odgovorom podjetja ne strinja, ima pravico do izvensodnega reševanja sporov ter pravico uveljavljati sodno varstvo v skladu z veljavno zakonodajo.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Podjetje v skladu z zakonsko ureditvijo ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS).
Ne glede na navedeno podjetje potrošnika v skladu z 32. členom ZVPot-1 in 3. odstavkom 32. člena ZIsRPS obvešča, da lahko potrošnik sproži postopek izvensodnega reševanja potrošniških sporov pri:
Slovenskem centru za mediacijo in arbitražo pri Gospodarski zbornici Slovenije, Dimičeva ulica 13, 1000 Ljubljana, spletna stran: www.gzs.si,
ali pri katerem koli drugem pristojnem izvajalcu izvensodnega reševanja sporov, vpisanem v register izvajalcev ARS, ki ga vodi Ministrstvo za gospodarstvo, turizem in šport, in je dostopen na spletni strani: https://www.gov.si.
Za reševanje sporov, ki nastanejo v zvezi s spletno prodajo, je potrošnikom na voljo tudi platforma za spletno reševanje sporov (SRPS), dosegljiva na povezavi: https://ec.europa.eu/
consumers/odr .
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.manzara.si so sestavljeni skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2, Uradni list RS, št. 98/04). Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev.
Pravica do odstopa od pogodbe
Pravica do odstopa od pogodbe
Izjeme glede pravice do odstopa od pogodbe
Potrošnik v skladu s 135. členom ZVPot-1 nima pravice do odstopa od pogodbe v naslednjih primerih:
pri pogodbah o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v obdobju odstopa od pogodbe,
pri pogodbah o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe,
pri pogodbah o dobavi blaga, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in je prilagojeno njegovim osebnim potrebam,
pri pogodbah o dobavi zapečatenega blaga, ki zaradi varovanja zdravja ali higienskih razlogov ni primerno za vračilo, če je potrošnik po dostavi odprl pečat,
pri pogodbah o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti,
pri pogodbah o dobavi alkoholnih pijač, katerih cena je dogovorjena ob sklenitvi pogodbe, dostavljene pa so lahko šele po 30 dneh in katerih dejanska vrednost je odvisna od nihanj na trgu, na katera podjetje nima vpliva,
pri pogodbah o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni, potrošnik pa je pred začetkom izvajanja storitve izrecno privolil v začetek izvajanja storitve in hkrati privolil v izgubo pravice do odstopa,
pri pogodbah o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dobavlja na materialnem nosilcu, če se je izvajanje začelo na podlagi predhodnega izrecnega soglasja potrošnika in njegove privolitve, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.
Obrazec za odstop od pogodbe
(v skladu s petim odstavkom 138. člena ZVPot-1)
Če želite odstopiti od pogodbe, izpolnite ta obrazec in ga pošljite na naslov podjetja ali po elektronski pošti.
OBRAZEC ZA ODSTOP OD POGODBE
Naslovnik:Gibon d.o.o., Plemljeva 8, 1210 Ljubljana-Šentvid
Obveščam/obveščamo, da odstopam/odstopamo od pogodbe za naslednje blago/storitev: ________________________
Naročeno dne: __________ / Prejeto dne: __________
Ime in priimek potrošnika: ________________________
Naslov potrošnika: ________________________
Podpis potrošnika (samo, če se obrazec pošilja v fizični obliki): ________________________
Datum: __________
Izjeme od pravice do odstopa (135. člen ZVPot-1) – to v obstoječih pogojih manjka, zato je inšpektor označil “NE”. To je tisti dodatni odstavek, ki pove, kdaj kupec nima pravice do vračila (npr. spodnje perilo, hitro pokvarljivo blago, digitalne vsebine ipd.).
Cene
Vse cene so izražene v EUR.
Akcijske ponudbe veljajo do razprodaje zalog.
Akcije in posebne ponudbe se izključujejo, razen če je navedeno drugače.
Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila..
Cenik dostave
Pošiljanje in obdelava s Pošto Slovenije znaša 3,50 eur. Za nakupe nad 40 eur je dostava brezplačna.
Trajanja dostave - 1 do 3 delovne dni
Trajanje dostave je odvisno od načina plačila.
- Če je plačilo po povzetju: naročeno blago odpremimo še isti dan ali najkasneje v dveh delovnih dneh.
- Če je plačilo oz. nakazilo na tekoči račun podjetja: naročeno blago odpremimo po prejemu plačila oz. nakazila na tekoči račun podjetja. Če nam pošljete potrdilo o plačilu na podpora@manzara.si, lahko naročeno blago odpremimo še isti ali naslednji delovni dan ob prejemu potrdila.
Možnosti plačila
- po povzetju
- plačilo s kartico (bremenitev denarja na kartici bo šele po poslanem naročilu, 24-mesečna garancija)
- nakazilo preko spletne banke
- preko plačilnega obrazca UPN (na banki ali pošti)
Opozorilo: Pomembno je, da pri nakazilu pripišete še vaše ime in priimek, ki ste ga registrirali na naši spletni strani, da bomo lahko hitreje odpremili blago.
Naši podatki za nakazilo
IBAN: SI56 6100 0001 0498 948
BANKA: DELAVSKA HRANILNICA Naziv : GIBON D.O.O., Plemljeva 8, 1210 Ljubljana Šentvid
Namen plačila: navedite svoje ime in priimek
referenca: SI99
Vračilo blaga
Podjetje Gibon d.o.o. odgovarja za skladnost blaga v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1).
Blago je skladno s pogodbo, kadar:
ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti,
je primerno za običajno rabo blaga iste vrste,
ima lastnosti in funkcionalnosti, ki so bile dogovorjene ob nakupu.
Če blago ni skladno s pogodbo, ima potrošnik pravico zahtevati:
brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga (popravilo ali zamenjavo),
sorazmerno znižanje kupnine, ali
odstop od pogodbe in vračilo plačanega zneska.
Potrošnik mora podjetje obvestiti o neskladnosti v roku dveh mesecev od dneva, ko je neskladnost ugotovil. Podjetje ne odgovarja za neskladnosti, ki se pokažejo po dveh letih od dobave blaga.
Za uveljavljanje pravic iz naslova neskladnosti blaga se potrošnik lahko obrne na nas preko e-naslova: [vaš email] ali po pošti na naslov podjetja.
OPIS PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE:
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v štirinajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. (Potrošnik vrne blago na svoje stroške, paketov z odkupnino podjetje ne prevzema).
Blago pošljite priporočeno nazaj na naš naslov. Ob oddaji boste prejeli potrdilo o oddaji pošiljke. V primeru, da potrdila nimate, vam podjetje ni dolžno opraviti zamenjave oz. vrniti kupnine.
Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu bo naše podjetje vrnilo vsa opravljena plačila takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14-ih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.
Če je kupec blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
KUPEC NIMA PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE, KI GA DOLOČA 43. člen ZVPot :
Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena pri teh pogodbah: 1. o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe; 2. o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam; 3. o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe; 4. o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni; 5. o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat; 6. o dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij; 7. o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat; 8. o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti; 9. o dobavi alkoholnih pijač, katerih cena je dogovorjena ob sklenitvi prodajne pogodbe in ki se lahko dostavijo po 30 dneh, njihova dejanska vrednost pa je odvisna od nihanj na trgu, na katera podjetje nima vpliva; 10. sklenjenih na javnih dražbah; 11. pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe; 12. o nastanitvi, ki ni namenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in dostavi hrane, ali storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku; 13. o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.«.
Vrnjeno blago priporočeno pošljite na naš naslov:
Gibon d.o.o
Plemljeva 8
1210 LJUBLJANA ŠENTVID
Obrazec: Obrazec za vračilo blaga. Obrazec izpolnite in ga vrnite po elektronski pošti podpora@manzara.si ali natisnjenega na naš naslov: Gibon d.o.o., Plemljeva 8, 1000 Ljubljana
Pritožbeni postopek
Potrošnik lahko pritožbo glede našega poslovanja, izdelkov ali storitev pošlje:
po elektronski pošti na naslov: podpora@manazara.si, ali
pisno po pošti na naslov sedeža podjetja: Plemljeva 8, 1210 Ljubljana - Šentvid, Slovenija.
Podjetje bo na vse prejete pritožbe odgovorilo v roku 8 dni od prejema. Če potrošnik z odgovorom ni zadovoljen, ima možnost sprožiti postopek izvensodnega reševanja potrošniških sporov pri pristojnem izvajalcu ali uporabiti spletno platformo za reševanje sporov (SRPS) Evropske komisije: https://ec.europa.eu/consumers/odr
Jamstvo za skladnost blaga
Podjetje potrošnikom zagotavlja jamstvo za skladnost blaga v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1). Novi ZVPot-1 ne uporablja več pojma »stvarna napaka«, temveč »neskladnost blaga«.
Blago je skladno, kadar:
ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge značilnosti, kot so določene v prodajni pogodbi,
je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je bil seznanjen prodajalec,
je dobavljeno z vsemi dodatki, navodili, tudi glede namestitve, in s posodobitvami, kot je določeno v prodajni pogodbi,
je ustrezne kakovosti in običajne trajnosti ter se običajno uporablja za stvari iste vrste.
Podjetje odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi in se pokaže v roku dveh let od dobave blaga. Šteje se, da je neskladnost blaga obstajala že ob dobavi, če se pojavi v roku enega leta od dobave, razen če podjetje dokaže nasprotno ali če to ni združljivo z naravo blaga ali neskladnosti.
Potrošnik lahko v primeru neskladnosti blaga uveljavlja naslednje jamčevalne zahtevke (81.–87. člen ZVPot-1):
vzpostavitev skladnosti blaga (popravilo ali zamenjava),
znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo,
odstop od pogodbe in vračilo plačanega zneska, kadar neskladnost ni zanemarljiva.
V skladu z 82. členom ZVPot-1 lahko potrošnik najprej zahteva vzpostavitev skladnosti blaga brez stroškov, v razumnem roku in brez znatnih nevšečnosti za potrošnika. Podjetje lahko zavrne vzpostavitev skladnosti, če je ta nemogoča ali bi zanjo nastali nesorazmerni stroški.
Potrošnik lahko zahteva znižanje kupnine ali odstop od pogodbe le, če:
podjetje ni opravilo popravila ali zamenjave,
neskladnost obstaja kljub poskusu popravila ali zamenjave,
neskladnost je tako huda, da upravičuje takojšnje znižanje kupnine ali odstop od pogodbe,
podjetje izjavi, ali je jasno iz okoliščin, da skladnosti blaga ne bo vzpostavilo v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za potrošnika.
Ko potrošnik odstopi od pogodbe, vrne blago podjetju na stroške podjetja, podjetje pa mu vrne plačani znesek brez nepotrebnega odlašanja, najkasneje v 14 dneh po prejemu vrnjenega blaga ali dokazila, da je potrošnik blago poslal.
Naročilo
Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku ponudnika in kupcu dosegljivo na sedežu podjetja. Kupec ob nakupu potrjuje, da je v celoti seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine www.manzara.si in da se z njimi strinja. Pridržujemo si pravico do sprememb in napak v cenah ter napisanem besedilu. Za morebitne napake se vam vnaprej opravičujemo. Glede morebitnih sporov se obe strani zavzemata za sporazumno reševanje sporov.
Komunikacija
Podjetje Gibon d.o.o. bo s kupcem stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo v skladu z določili ZEKom-1. Podjetje Gibon d.o.o. lahko uporablja elektronski naslov kupca za trženje, če od kupca svojih izdelkov ali storitev pridobi njegov elektronski naslov za elektronsko pošto, pod pogojem, da kupcu ponuja jasno in izrecno možnost, da brezplačno in enostavno zavrne takšno uporabo svojega elektronskega naslova takrat, ko so ti podatki za stike pridobljeni in ob vsakem sporočilu v primeru, da kupec ni zavrnil takšne uporabe že na začetku.
Podjetje Gibon d.o.o. ne priznava nobenega izvajalca IRPS, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu s tem zakonom (32. člen ZIsRPS).
Pritožbe in spori
Ponudnik Gibon d.o.o. spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov in ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb ter ima določeno osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Kupec se v primeru težav lahko po pomoč obrne na tel. št.: 041 733 600. Pritožbo lahko kupec odda na elektronski poštni naslov podpora@manzara.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in v nadaljnjih osmih dneh obvestil kupca o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in kupcem izključno pristojno sodišče v Ljubljani.
Podjetje GIBON D.O.O. ne priznava izvensodnega reševanja sporov.
Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.
Oddaja naročila
Opis tehničnega postopka za sklenitev pogodbe.
Pri artiklu izberite velikost. Želeno velikost dajte v košarico. Stisnite na košarico in odprl se vam bo predogled naročila. Stisnite NA BLAGAJNO. Odprlo se vam bo polje ZAKLJUČEK NAROČILA. V tem polju vnesete vse potrebne podatke. Če kaj ne vnesete pravilno, se vam bo polje obarvalo z rdečo barvo. Pred oddajo naročila preverite vse podatke, ki jih vidite na ekranu. Na ekranu boste lahko videli vse vaše osebne podatke in znesek naročila ter vsebino naročila. Ko boste preverili, kliknite gumb ODDAJ NAROČILO. S tem je pogodba sklenjena.
Če želite pred zaključkom naročila spremeniti količino artiklov, pri 5. točki PREGLED NAROČILA stisnite na +, če želite količino povečati ali na -, če želite količino zmanjšati. Če želite artikel odstraniti iz naročila, pojdite nazaj na košarico, in stisnite X zraven artikla.
Za potrebe poslovanja GIBON d.o.o zbira naslednje uporabnikove podatke:
- ime in priimek,
- kraj in državo
- telefonsko številko,
- geslo v šifrirani obliki (za registrirane uporabnike)
Za potrebe zagotavljanja varnosti, se zbirajo tudi IP naslovi, iz katerih uporabniki dostopajo do spletnega mesta.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Potrošnik ima možnost izvensodnega reševanja sporov v skladu z ZVPot‑1.
Za reševanje sporov je potrošnikom na voljo Platforma za spletno reševanje sporov (SRPS), dostopna na:
https://ec.europa.eu/consumers/odr Platforma omogoča vložitev pritožbe in izvensodno reševanje sporov z podjetjem, brez potrebe po sodnem postopku.